21 Şubat 2012 Salı

artık çoraplar saçlara...

Tekrardan herkese merhaba,
Gün içinde blogumuzu açıp açıp bakıyorum yazmak isteyip karar veremiyorum neleri anlatacağıma ama artık ucundan tutup başlamak gerek.

İlk olarak benim ilgi alanım olan saçlarla ilgili bi post yapayım dedim. Uykuya doyamayıp kalkamadığım günlerde işe gelirken yaptığım pratik ve şık  topuzun anlatımı paylaşmak istiyorum sizinle.


Bunun için ihtiyacınız olan 4 şey var;
1.Saç renginize uygun mümkünse dize kadar uzunlukta kalın bir çorap
2-Makas
3-Lastik toka
4-Birkaç adet tel toka

Önce çorabımızın burun diye adlandırılan kısmını kesiyoruz. Daha sonra lastik kısmından başlatıp sıkı şekilde sarararak sonuna getiriyoruz (benim saçım uzun fakat ince telli, büyük topuz olsun diye 2 çorabı iç içe geçirerek yaptım ve sürekli kullandığım için dikişle sabitledim) sonra topuzumuz tepede mi ensede mi olacak ona göre lastik tokayla sıkıca at kuyruğu yapıyoruz ardından  yaptığımız çorap tokamızı bağladığımız saçımızın ucundan geçirip sararak dibine getirip tel toka ile sabitliyoruz. İsterseniz çorap tokayı saç dibine kadar geçirip geriye kalan saçları etrafına sarabilirsiniz, o daha pratik. 

Umarım yeterince açık anlatabilmişimdir.
Saç bakımı ve yapılabilecek modeller için yeni postlarda görüşmek üzere :) 

2 yorum:

  1. ilginç ve yaratıcı bir fikir eve gidince mutlaka deniycem bloğunuzu izlemeye aldım muhtemelen bu fikirlerin devamı gelicek
    bu arada uğramak isterseniz http://betushunblogu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz betush. ilginç fikirlerle burda olcaz.

      Sil