24 Şubat 2012 Cuma

"Ya Konstantiniyye Beni Alacak, Ya Ben Konstantiniyye'yi"

Evet, tahmin ettiiğiniz gibi son dönemlerin en çok konuşulan filmi Fetih 1453'ten bahsetmek istiyorum sizlere. Sonunda vakit daha doğrusu salonda yer bulup gidip yerinde gördüm . :)



Kuzenim ve arkadaşlarıyla beraber gittiğimiz filmde tam anlamıyla mest oldum. 3 saatlik bi film olmasına rağmen hiç sıkılmadım (Ben sinemada sabit saatlerce oturanlardan değilim maalesef :) ) Film boyunca kalp atışlarım fenaydı ne yalan söyleyim. Hele ki Devrim Evin (Fatih Sultan Mehmed) ve İbrahim Çelikkol (Ulubatlı Hasan)'un oyunculuklarına bay-yıl-dım.
Bu kadar mı harikaydı Bulgurkırığı derseniz de eleştirilerim var tabiki. Tarihi seven ve ilgi duyan biri olarak senaryoda eksiklikler vardı, gözardı edilemez. Ama bi yandan da nihayetinde bir sinema filmi bu 3 saatte neyi ne kadar nasıl ilginç anlatırsınız onu da düşünmek gerek. İlginç ve merak uyandıran bi yapıt ki tabiri cazise resmen kapalı gişe sergileniyor.
Sözün kısası bence gidilmesi, görülmesi gereken bi film. Ne filmlere bi sürü para harcıyoruz, salondan çıkınca hüsrana uğruyoruz. Sizi hüsrana uğratmayacak bi film diyebilirim. Hiç değilse efektler, müzikler ve gözlerimi dört açıp izlediğim savaş sahneleri için 3 saatinizi ayırmalısınız.

Fatih AKSOY'u, tüm oyuncuları ve ekibi tebrik ederim. Son zamanlarda etkilendiğim türk filmeleri arasında yerini aldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder