9 Mart 2012 Cuma

Benim Annem Güzel Annem...

Herkesin annesi kendine kıymetlidir ya hani; gerçekten de kıymetliler. 4-5 yıldır ailemden uzak olmaya alışmış olmam gerekirken ben her geçen zamanda daha çok özlüyorum, alışamıyorum. Ailemin yanında yaşamak fikri daha cazip geliyo; çünkü annem benim arkadaşım hem de çok iyi arkadaşım. Birinin sizi karşılıksız sevmesiymiş aşk; işte tam da tarifi  bu.

Ailede tek kız olmak annenizin tüm isteklerini üstünüzde uygulaması demek: bundan şikayetçi miyim tabii ki hayır :) sadece bazı zamanlarda beğenilemiz uyuşmuyo ama bunu da çok hafif atlatıyoruz. Yıllardır heves ettiği şeyleri yaptı bana, bu ise benim onun gözünde çok değerli olduğumu, her geçen gün katlanarak arttığını anlattı bana. Nakış kurslarına, kurdela nakışına, ahşap boyamaya gittiğinde yapmak istediği her şeyi bana endekslemesi, eve her gidişimde büyük heyecanla bana yaptıklarını göstermesi ve yapmak istediklerini, planladıklarını anlatması müthiş bi duygu.

Daha fazla anlatırsam şıpır şıpır akacak gözyaşlarım. Annemin yaptığı boncuk ve kurdela işlemesi bohça ile boncuk işlemesi salon takımından bir parçanın fotoğrafıyla noktalayım.

Emeğine Sağlık Benim Güzel Annem :) Elin, Gözün, Gönlün Dert Görmesin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder