19 Mart 2012 Pazartesi

Bilgisayar Arızaları


Hepinize iyi haftalar,
Son 2 haftadır bilgisayarım ve hafıza kartlarımla uğraşıyorum. Şimdiye kadar bu kadar sıkıntı yapmamıştı bana. Zaten benim teknolojik ürünlerde şansım olmadığını çamaşır makinasıyla kanıtlamıştım daha geçenlerde. Buna hiç gerek yoktu yani.
Neyse, telefonumla çekiyorum fotoğrafları ve micro-SD kart kullanıyorum. İçindekileri ara kablo ile aktaramayınca bende kart okuyucu aldım hani şu 4 kartın da aktarımını yapabilenlerden.Bi heves bilgisayarıma taktım SD kartımı da içine koyarak ama gel gör ki olmadı. Sürekli biçimlendirme hatası verdi. Kart okuyucu arızalı diye düşündüm. Zaten  kartım da bi daha çalışmadı telefonumda. Sonrasında bilgisayarımla uyumlu olsun fikriyle aynı markadan bir micro SD kart ve okucusundan satın aldım ama bilgisayarım yine biçimlendirmedi. Başka bilgisayarda biçimleniyor, benimkine takınca uyarı veriyor. Artık sinirler had safhada bende. Artık kartlarda değil bilgisayarımda bi sorun vardır dedim. Bi program eksiktir diye düşündüm. Büyük arıza olacağı hiç aklıma gelmedi. Bilgisayarcı 2 gün uğraştı bulamadı. "Açıklanabilir bi sıkıntı yok ama büyük bi sorun var çünkü hiç bir programı kabul etmiyor "dedi.Bendeki çaresizliği görünce biraz daha uğraşmaya karar verdi;  benim laptop hala yoğun bakımda. :( Daha 5 ay olmuştu format atıp temizleteli. Kaldı ki bu süre zarfında toplasanız 20 kere açmamışımdır. Sorunu dün akşam 17:00 itibariyle buldular ve aradılar "hard-disk ve ram değişmesi gerek değişince bütün problem kalkıyor ortadan" diye  oooyyyyy diye bi cızırtı içimde... Çünkü "iyi bari maddi olarak bu ay toparlancam" derken ekstralarla 250 TLmden oldum.Ve kökten çözüm müdür bilemem.
Fotoğraf sıkıntım olduğu için sizlerle şimdilik paylaşımım kısıtlı.
Yoksa anlatacak ço...ok şey vardı. Neyse artık başka bahara.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder