2 Mart 2012 Cuma

Pürüzsüz, Beyaz Ciltler

Saçlarım ve cildim benim için önemli. Sağlıklı saçlar ve pürüzsüz bir cilt herkesin hayalidir. Saçımızın da cildimizin de yapısı aslında biraz genetik biraz da yediklerimizle alakalıdır. Yağlı yemediğimiz sürece saçımızda ve cildimizde yağlanma oranı düşecektir.
Ama gel gör bunu ben yapıyor muyum; bazen hayırJ
Özellikle eczane ürünleri ya da doğal ürünler kullanmaya gayret ediyorum. Akşam yatarken temiz bir ciltle uyumak hem rahat bir uyku için hem de cildin nefes alması, canlı olması için önemli.
Çok fazla akne-sivilce problemi yaşamam ama çıktı mı da tam çıkar sinir bozucu J
Bunun için doktoruma “Imex” krem yazdırıyorum; eczane ürünü yıllardır kullanıyorum hiç bir sıkıntısı olmadı. Onun haricinde seba-med ürünlerini de tavsiye ederim.
Ama her şeyin doğalı güzel. Yüzümüz için bakalım tabiat eczanesi bizlere neler sunuyor.
Bir çok markanın toniğini denedim ama en memnun kaldığım saf gülsuyu oldu. Özellikle Üniversiteye okumaya gittiğim yıllarda tanıştım gülsuyunu nerdeyse 5 yıldır kullanıyorum.
Kil kullanan tanıdıklarım var çok memnunlar fakat saçımda da yüzümde de kullansam alerji yapıyor. Sivilceler için alerjiniz yoksa eğer sönmüş kil kullanabilirsiniz. Onun haricinde büyük paralar vermeden Cildimizdeki leke ve sivilceler den kurtulmak ve daha beyaz bir cilde kavuşmak için iki formül önereceğim sizlere;
Birincisi:
1 tatlı kaşığı yoğurt içine 1 çay kaşığından fazla kabartma tozu
 ya da karbonat koyup karıştırıyoruz. Kabarcıklar olacak bir sürü.
Sonra yüzümüze sürüyoruz Yalnız hassas cildi olanlar lütfen uygulamasın. Biraz yakacak. Özellikle sivilce olan noktalar odak olacak şekilde yanacak. Yanma azalınca 15 20 dk sonra yani yıkayıp nemlendiricimizi sürelim.
Yalnız bir noktayı söylemem gerek; cildin alt tabakasında yağlanma oranı fazla ise ve sivilceleriniz sürekli çıkıyorsa bu karışımı ilk uyguladığınızda cildinizin alt tabakasında bulunan tüm sivilceler yüzeye çıkacak. Ama her zaman böyle olacağı anlamına da gelmez. Düzenli olarak, günaşırı olmadı haftada 2 kere uygulayın ama sürekliliği bozmayın. Kahverengi lekelerin açıldığını göreceksiniz. Kollarınız ve bacaklarınızda da lekeler varsa miktarı arttırarak uygulayabilirsiniz.
Yaz aylarına yaklaşırken koltuk altı, diz arkası kararmalarına çözümler aramaya başlayacağız. Şimdiden çare bulmak güzel olacak; peki bunun için doğal bir yöntem var mı ?



 İkinci kür için işte malzemeler:
   1 çay kaşığı 
   1 çay kaşığı elma suyu
   1 çay kaşığı limon suyu
Tamamını karıştırıp kararan bölgeye sürüp kurumasını bekliyoruz. Kuruduktan sonra yıkayıp bebek pudrası sürüyoruz. Birkaç hafta düzenli kullandıktan sonra renk açılmasının farkına varacaksınız.
Yumuşacık, beyaz, pürüzsüz ciltler için hadi harekete geçelim J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder