12 Mart 2012 Pazartesi

Kadifeden Boncuğu

Takı ile alakalı bir şey yapacağımda mutlaka Antalya'dan alırdım. Fakat kolyeleri yaparken bazı malzemelerde eksiklik vardı. Almak üzere kuzenimle -Eskişehir'de olanlar bilir- "Hobi Dünyası"na gittik.  Benim görülmemesi gereken hallerimdendir boncuk dükkanlarında kendimi kaybedişim :) Gereken malzemeleri alıp hemen orayı terketme fikrindeyken arkamızdaki tezgahta bu boncukları gördük; rengarenk. Kuzenime "seç hadi 3 renk bileklik yapalım" dedim; o da bu üç rengi beğendi. birer tane bileklik yaptım hemen o akşam. Ama anladım ki tv karşısındayken beni yemek yemekten alı koyan tek şey elimde bi uğraş olması; Mutlu muyum bu durumdan?-Tabiiki Evet...

Kaç tane kullanırım bilmeden doldurdum da doldurdum poşetimi e artanlar ziyan olur mu- az kalanlardan küpe daha fazlasından da kolyelere ara boncuk yaptım.Bilekliklerin Her biri için 18-19 boncuk kullandım. Gereken malzemelerse sadece boncuklarınız ve kalın, lastikli misina. Misinaya dizip bileğinizde ölçün, tamam dediğiniz noktada sıkıca bağlayın. Benim en korktuğum lastikli bilekliklerin deforme sonucunda misinasının kopup boncukların olur olmadık yerde ve zamanda dağılması. Bunun için kestiğimde bi tarafını uzun tutup 2. tur tekrar içinden geçirip 1-2 boncuk yanından bi daha düğüm atıyorum, böylelikle daha sağlam oluyor.

Hepinize mutlu haftalar diliyorum :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder